marți, 15 martie 2011

Sugestii

Sugestii...

   Narghileaua este în esenţă un mijloc de relaxare individuală cât şi de socializare. În jurul narghilelei, persoanele discută vrute şi nevrute, îşi povestesc întâmplări cu tendinţe comice, se cunosc şi formează tot odată un nucleu de prietenie mult mai puternic. Astfel, o narghilea mult mai aromată, mai "gustoasă" sau cu mai mult fum face atmosfera mai plină de bucurie...
Pentru aceasta, în cele ce urmează sunt prezentate unele sugestii personale, care le-am aflat de alţi "pufăitori" sau pe care le-am descoperit personal.

Apa

    Multora le place ca apa să fie rece, şi datorită acestui "capriciu" putem pune cuburi de gheaţă în sticlă. Asta va favoriza fumul, făcându-l mult mai rece şi mai fin.
Pe lângă apă, unii mai pun şi alte băuturi alcoolice şi nealcoolice. Eu, de exemplu, am înlocuit toată apa cu vin, fapt care mi-a adus o stare de ameţeală la început iar la sfârşit de greaţă.
Într-o altă zi, am fiert bomboane mentolate, şi am pus în apa. Chiar dacă vi se pare un lucru prostesc, aroma era mai mentolată, în consecinţă mult mai bună.
Diferitele siropuri de fructe sunt şi ele foarte bune. Chiar astăzi am luat 2 sticle de sirop, vişine şi căpşuni. Pe lângă aroma propriu-zisă, Mizo de cireşe, siropul a mai dat un plus de gust fumului.
Diferite fructe, ca lămâia, portocală, grapefruit pot face o delicatesă din fum.

Aroma

      Aromele sunt pe toate gusturile, încât nimeni nu se poate plânge că nu-i va place nici una, fiind în total aproximativ 30 arome provenite din fructe. Cele mai folosite arome sunt de doua mere, mentă, căpşuni, capucino etc.
Aromele se pot şi amesteca în creuzet pentru a creea un fum mult mai plăcut.Pe lângă aroma care o luăm gata făcută există şi diferiţi "întăritori", care întăresc oarecum aroma, adică o fac mult mai plăcută, fumul fiind şi el mai dens.
Cei cărora li s-a uscat tutunul(aroma), pot folosi aceste soluţii, fiind tot atâtea sortimente cât sunt şi de arome. Unii susţin că aceşti "întăritori"-melasa- nu sunt buni, neajutând la nimic. Eu pot vorbi din experienţă, şi susţin că ajută foarte mult.Aromele care le-am pus la "macerat" după ce le-am adăugat melasa, au devenit mult mai bune. Dar atenţie la adăugarea acesteia, căci, dacă adăugaţi mai mult decât trebuie, distrugeţi aroma(am păţit-o!), şi nu va scoate fum nici măcar cât scoate o simplă ţigară.
Pentru o mai bună păstrare a aromei, va sfătuiesc să o puneţi într-un borcan sau recipient închis ermetic, iar apoi ţineţi-o numai la frigider.

Muzica

      Pentru a creea o atmosferă aproape perfectă, fără doar şi poate, avem nevoie de muzică, dar nu orice fel de muzică. Fumătorii împătimiţi de narghilea, preferă mai mult genurile orientale, ca muzică arabă, de ex.
Eu unul prefer atât muzică orientală (arabă, turcă, etc) dar mai mult cea grecească, în special genul "bouzouki".
Genul de muzică provenit din cântatul la instrumentul grecesc bouzouki, este preferat de marea majoritatea a grecilor, şi acesta poate fi auzit cu precădere la marile sărbători, în Grecia.

Câţiva cântăreţi apreciaţi de greci: 

->Stelios Kazantzidis
->Vasilis Karras
->Vasilis Tsitanis
->Lefteris Pantazis
->Dimitris Mitropanos
->Terzis Pasxalis
->Ghiannis Ploutharxos
->Ghiannis Basileio
->Notis Sfakianakis
->Anna Vissi
->Litsa Diamanthi
->Despina Vandi


 Vă doresc socializare & pufăială plăcută!




2 comentarii:

  1. Genul de muzica psybient e foarte bun deasemena. Dacă aveți drum în Cluj-Napoca vă recomand să savurați o narghilea la Samsara Teahouse, unde atmosfera e deosebită.

    RăspundețiȘtergere
  2. Titanium Keychain – Your Own Brand - iTaniumArts
    With a solid core that's hard to titanium exhaust tubing pull from, the galaxy watch 3 titanium Titanium Keychain can be used for both titanium knife retail and titanium shift knob online retail titanium pots and pans purchases.

    RăspundețiȘtergere